Friday, February 24, 2012

day 47


argue ing with her again, she no wan pick up my phone anymore le, she say dislike talk on phone.
she say no time out with me but got time out with hostel ppl, till 11pm night, y wan liar me, i cannt accept dao, i was worry u, but u give me a far far away respon, wat i didnt wrong le on u....
u say me talk like angry and serious, it very innocent to me, to u , i give my 100% true heart, nvr liar, so i totally sure will serious, but u say me angry,,,, wat i angry for wat, if got also angry myself y so useless
我有过不停的问自己,莉莜值得我这样做吗?就算知道不可能在一起,还要继续吗?我的答案是值得,因为我知道,她的快乐,健康,生活中我有机会参与,我就很满足了

在爱情,没有对于错,
只是我没运气罢了,我的运气只到可以认识你,不能到跟你在一起
爱不是说努力就有回报的,需要着运气
但是我要是什么都不做,就放弃,我这一生根本就没什么用了
我对你真的是没辙,什么事我都很认真去对待,有时你跟我开玩笑,我却是都把它信以为真,怪我笨吧,不懂你的要什么,也不懂你是怎样的一个人。你一直说你是个不好的女生,脾气坏,会打人,但我都没看过。
也许我无法对你幼稚吧,吊儿郎当的
layyu, i know u wont be like me, but i still like u luv u, u action sometime gd sometimes far, i dunno how to face le.....



Today i reli no mood at all, no wan say le..... take care

No comments:

Post a Comment